zaterdag 12 december 2009

Netwerken, ahum...


Zoals bekend ben ik in augustus druk aan de slag geweest met verschillende recruiters om een baan te vinden in Sydney. In de afgelopen weken ben weer met diezelfde recruiters aan de slag geweest, dit keer om tijdelijke staf te vinden. De andere kant van de tafel zeg maar. Vanwege mij toekomstige opbrengstpotentieel, of vanwege de mooie som geld die ongetwijfeld aan mij is verdiend, ben ik afgelopen week uitgenodigd op een vaartochtje in de haven van Sydney met een van deze recruiters. Met 20 man en een gevulde koelbox op een catamaran de haven rond. Onderweg aan een strandje even een duik van de boot om af te koelen, dan weer een drankje om warm te worden. Onnodig om te zeggen dat het een lange avond werd. En een zware ochtend.

Entertainen is niet iets nieuws, maar in de afgelopen jaren in India heb ik er weinig van meegemaakt. Schaamteloos duik ik er nu in onder. Netwerken is ook werken, tenslotte..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten