zondag 29 november 2009

Mo en de Big Banana



Had ik al gezegd dat Australiers iets eigenaardigs hebben, ze houden van grote dingen. En met groot bedoel ik XXX-Large. Zo is er een grootste gitaar in Tamworth (die hebben we in 2003 gezien), de grootste ananas, de grootste garnaal, Ayers Rock (namaak, vandaag gespot), het grootste schaap en gisteren in Coffs Harbour de Big Banana. Om elk misverstand uit de wereld te helpen, wanneer ik zeg groot bedoel ik het formaat van een treinstel, en dat voor elk van deze objecten. Vraag me niet waar het vandaan komt, maar ondertussen hebben we er de nodige gezien. Ik zal binnenkort een score gaan bijhouden.




Overigens valt mijn Mo (voor moustache) nog steeds niet in de categorie groot (hoogstens 'te groot'). Overigens is al wel 4000 dollar opgehaald voor de Movember actie. En hiervoor wordt de snor dinsdag rood geverfd. Je moet wat over hebben voor het goede doel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten