woensdag 4 november 2009

Movember

Geheel in de spirit van mateship heb ik mijn op de eerste dag laten overhalen om mij een maand lang niet te scheren, of anders miniumaal een baard of snor te laten staan. Waarom? OMdat het de maand van Movember is. De Movember beweging maakt zich zamelt geld in voor goede doelen, in Nederland de Antoni Leeuwenhoek Stichting, in Australiƫ onder andere voor (of tegen) prostaatkanker.
De bedoeling is dat je je een maand lang niet scheert en een Mo (van moustache) laat staan. Dit kan met of zonder bakkebaarden, baard, sik of combinatie.
Twee jaar geleden heeft de CEO van de bank zich een maand niet geschoren, afgelopen jaar wat lagen daaronder en dit jaar is het blijkbaar mijn beurt. Met het vorderen van de week zien steeds meer mensen er wat scruffy uit op kantoor, mijzelf incluis. Zeker na de Race-borrel gisteren komt dat wat ranzig over. Maar het is voor een goed doel en schijnbaar weet iedereen binnen de bank ervan. Maar een prettige indruk maakt het vast niet bij mijn eerste kennismakingen de komende dagen. Ik zal af en toe een kleine update foto inpassen.

2 opmerkingen: